петък, 9 ноември 2012 г.

С мирис на бебе



                Като бях малка с една от най-близките ми приятелки сме си говорили за момента, в който ще имаме деца. Как ще излизаме заедно, ще растат заедно и всичко ще ни е заедно. За известно време обаче бяхме позагубили отношенията си. Откакто обаче ме сполетя тежък момент за мен не знам как тя се оказа един от първите хора, притекли се  на помощ. Това съвпадна с момента, в който тя очакваше първото си дете. Прекарахме цяло лято заедно,всяка със своите си трепети. Аз с моята борба и тя с нейната. Тя получи своята награда- своето малко лъвче. За щастие не робува на старите вярвания за това, че можеш да видиш бебето след 40те му дни. И аз видях малкото лъвче съвсем, съвсем мъничък. За първи път виждах толкова малко дете. Малкият човек е голям чаровник и много любознателен. Дано наваксам и моето дете да си има един голям батко, който да му се радва. Да расте все така любознателен и хубав!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар